piątek, 11 sierpnia 2017

Zwierzęta a randki

Zwierzęta a randki


Czy jesteś zaniepokojony, jak obsługiwać swoje zwierzęta i randek? Czy masz zwierzęta adorować, ale martwisz się o swoją przyszłość, jak terminy będą reagować na nich? Co należy zrobić, aby przygotować się do kwestii zwierząt domowych i randki?

Niedawno otrzymałem ten list od czytelnika:

Drogi Tomku

Poznałam faceta, a ja myślałem, że zaiskrzy. Po kilku dniach, wspominałem miałem dwa koty. Powiedział mi, że był uczulony na koty ... ale to wciąż chciał przyjść. Podszedł na kilka godzin, w lewo, a ja nigdy nie słyszałem od niego ponownie. Teraz już nie wróci na moje telefony. Co powinienem zrobić? ]

* Dowiedz się z doświadczeń kogoś mówienie ci są uczuleni

nie można uratować związek, który nie zwraca połączeń, ale może można zapisać następny przed jego rozpoczęciem. Mają jedne z najlepszych przyjaciół przyjść i poprosić ich, aby powiedzieć, co widzą, czują i zapach w swojej przestrzeni życiowej, że inni mogą znaleźć obraźliwe.

* The Box Kitty Litter

Czy kuweta ma zapach? Będzie, jeśli nie została zmieniona w ciągu kilku dni. Nie można nie zauważyć, ponieważ służą do zapachu, ale wrażliwą osobą alergiczna reakcja może mieć do niego.

* włosy kotów i psów włosy

Sprawdź swój samochód, sofy, krzesła i ubrania. Jeśli mają psa lub kota włosy na nich, zaproś zwierzęta utrzymywane i mają ich włosy blisko. Po tym, uzyskać dużą rolkę taśmy i usunąć włosy. Jeśli zwierzę nie powstrzyma rzuca, a jeśli to nie obchodzi, znaleźć inną osobę, która nie troszczy się obaj.

* Bałagan

Ludzie, którzy są spokojny o swoje zwierzęta mogą mieć tendencję do bycia również zrelaksowany jeżeli chodzi o sprzątanie w ogóle. Jeśli masz brudne naczynia i brudne ubrania spiętrzone wszędzie, że sam może być wyłączone w celu datą przyszłą. Dostać się zorganizowane i oczyścić przed zaprosić na randkę. Twoje życie będzie czuć się o wiele lepiej.

* Pet Monarchowie

Czy reguła zwierzę twój dom? Czy oni siedzieć w dowolnym miejscu, jeść talerz, spać w swoim łóżku, kora tak często i tak głośno, jak chcą i rozerwać się, gdy wychodzisz? Jeśli zwierzę jest pod kontrolą raczej niż na odwrót, nowa data mogą czuć się zastraszeni.

Być może jednym z wymagań dla przyszłej miłości jest to, że czują się tak samo jak ty o swoje zwierzęta.

A jeśli Twój pies jest dobrze wychowany, kochający i przyjazny dla gości, każdy nowy termin będzie szczęście mieć je w swoim życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz