sobota, 1 kwietnia 2017

Zwierzęta - Wzbogacenie nasze życie ponad miarę

Zwierzęta - Wzbogacenie nasze życie ponad miarę


Dzielenie nasze życie naszych czworonożnych kompanów, a także inne zwierzęta uczą dobroci i współczucia dla nas wszystkich, a zwłaszcza nasze dzieci.

Mamy wspólne życie z licznych zwierząt przez lata, a jak już oglądał mój syn rośnie, wiem, jego rodzaj i taktowny natura jest w dużej mierze dla zwierząt Byliśmy bardzo zadowoleni. Nie tylko nasze zwierzęta wydzielają ciepło i bezwarunkową miłość, ale biorą nas z sobą miękką sugerować o uwagę, czy szczęśliwym kory zapraszając nas do gry we frisbee na świeżym powietrzu.

Pamiętam jako dziecko budzi się do małego czarnego szczeniaka lizanie twarz. Moi rodzice nabył mały, pies rasy mieszanej na moja siostra i ja i adorowany go z całego serca. Był taki samochód chory podczas przejażdżki dom, w połączeniu z jego różnych innych dziwactw, że moja mama powiedziała: "Mój Boże, to wydaje się być kłębkiem" Troubles ". Nazwa zatrzymany, a jego pseudonim wkrótce stał się" Trubby. "Mój tata nazwał go najlepszym shortstop, jaką kiedykolwiek widziałem, ponieważ mógł złapać linia jeździ ojciec rzucił przeciwko niskim ściany skalnej z łatwością - bez względu na to, jak szybko i gwałtownie, że przyszedł w jego kierunku. Jak w każdej rodzinie, mieliśmy nasz udział emocjonalne zawirowania. To był kochający i czuły natura Trubby że pomógł załagodzić poszarpane krawędzie mojego dzieciństwa.

Nasze zwierzęta mogą przyspieszyć nasze uzdrowienie fizyczne, jak i emocjonalne. Kilka dni temu, kiedy ja zejść z grypą, mój australijski pasterz o imieniu Jesse przebywał na lub obok mojego łóżka, czekając cierpliwie na mnie odzyskać. Tylko o jego ciepłe, miękkie futro obok mnie wydawało się złagodzić mój dyskomfort.

Odnotowano wiele czasu, gdy życie w twardej rzeczywistości nie uderzy na inny spokojnej atmosferze w naszym domu. Ale przez łaskę i oddaniem nasz zwierzyniec towarzyszami ", zostaliśmy zaprowadzeni do pokojowego rozwiązania.

Nasze życie jest niezmiernie wzbogacony przez naszych zwierzęcych towarzyszy. Czy to możliwe, że tak naprawdę anioły w przebraniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz