niedziela, 16 lipca 2017

zwierzęta mojego dzieciństwa

zwierzęta mojego dzieciństwa


Jedna istota, która zawsze mnie zachwyciło to papuga domowych. Ciotka miała papugę i jako dziecko, kiedyś mogłem podziwiać ją. Papuga było zabawne i bardzo przyjazny. Od śmierci mojego męża, byłem sam. Miało to doprowadzić mnie do spędzają dużo czasu patrząc na starszych zdjęciach. Bardziej, te od kiedy byłem dzieckiem i odwiedzić ciotkę, aby zobaczyć jej papuga. Te zdjęcia mnie, że jeśli mam kupić papugę, aby zastąpić pustkę pozostawioną w moim życiu.

Porażka było to, że nic nie na wszystkich, o opiekę nad papugą znać. Czas i cierpliwość były pojedyncze rzeczy potrzebne zgodnie z moją ciotką. Kryzys był, że cierpliwość nie jest moją mocną stroną. Przy odpowiedniej pielęgnacji Wiedziałem papuga byłoby idealne dla mnie zwierzę. Dałbym Parrot przyjaźń, aw zamian, ale stałby się mój kumpel. Biblioteka będzie idealnym miejscem, aby dopchać się, w jaki sposób opiekować ptaków domowych.

Książka biblioteka była idealna, mnóstwo notatek. Zaleca się zakup na tyle duże, aby umożliwić klatki papugi do poruszania się komfortowo, by rozwinąć skrzydła. Dzień po dniu, chciałbym należy umieścić papier na dnie klatki. To byłoby złapać wszystkie bałagan i żywności. Nie byłoby to glitch, zawsze mam Hoovera w stanie gotowości. Ptak wymagałoby również zabawki, aby utrzymać go rozrywkę, a także stanąć na okonia. Nie zapomnij miski żywności i wody.

Niektóre ptaki jak również wziąć umyć w czystej wodzie więc powinienem dostarczyć niewielką kąpieli ptaków, jak również. Co najważniejsze, to potrzebne różnorodną dietę, aby uzyskać wszystkie witaminy to potrzebne. Niektóre produkty zbożowe, orzechy, owoce i warzywa są idealne rzeczy żywią them.After czytając książkę, zdałem sobie sprawę, że utrzymanie papugi nie jest bezproblemowa praca. To nie mnie zniechęcić choć jak nie było także perspektywa uczy go, jak rozmawiać. Widocznie kontakt wokalna jest niezmiernie ważne, że było OK, a czasem ze mną nigdy nie zamknął up.The Następnego dnia udałem się do sklepu zoologicznego. Nie natknąłem się na najbardziej przyjazny dość Afryki szary papuga. Pracownik powiedział, że był bardzo kochający ptaka. Pracownik był również w stanie dać mi dodatkowe wskaźniki, takie jak nie używając środków chemicznych do czyszczenia klatki. Więc kupiłem klatki, zabawki, żywność i woda miski, jeszcze kilka książek i oczywiście papugi.

Dolly jest nazwa mojego nowego papugi, a ona jest tak wielkim przyjacielem. Mamy związany od razu i nie wyobrażam sobie życia bez niej. Dużo porad, wskazówek i podpowiedzi, które zostały podane do mnie przyszedł z Internetu. Z internetu dowiedziałem się, jak utrzymać je na siódmym co zrobić, jeśli były chore.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz