niedziela, 15 października 2017

trening psa - Jak myśli jak twój pies

trening psa - Jak myśli jak twój pies


Jest niedziela rano, ulewny deszcz, jak czytam e-maile od właścicieli psów. Myślę o antropomorfizmu słowo. Zajęło mi to około dwóch tygodni, aby wymawiać słowo po raz pierwszy dowiedziałem się o niego. I nie wydaje się owinąć wokół mojego języka an-powo-PO-mo-phism, wydawało się, że słowo poszedł w zbyt wielu kierunkach.

W każdym razie ...

I m myślenia o antropomorfizmu powodu e-maili, które przeczytałem dziś rano. Jednym z bardzo miłą osobą, która napisała do mnie jest bardzo zdezorientowany przez sposób jej pies zachowuje się. Ona jest zdezorientowany, bo nie myśli jak człowiek, a nie myśleć jak pies.

To jedna z pierwszych słów trenerem psów uczy. Pamiętam, kiedy przechodziła szkolenia psów szkole; instruktor trzymane walenie słowo i definicja antropomorfizmu w naszych mózgach:

". antropomorfizm - przypisywanie ludzkich cech dla zwierząt, roślin lub obiektów"

Making komentarze typu: "Głupi TV", "Głupi komputer "lub moim ulubionym". Mój pies stara się mimo mnie "są antropomorficzne oświadczenia

telewizor nie może być głupi, to telewizor, komputer może nie być głupi czy mądry , to komputer, a złość jest ludzka emocja zakorzenione w zemście, bardzo złożone zachowanie, że ludzie, którzy są uważane za znacznie bardziej inteligentne mogą używać i stosować (?).

Psy działać na znacznie bardziej podstawowym poziomie.

Ale jestem winny; Bywam antropomorficzne z psami. Psy mają tak szeroki wachlarz pozycji ciała i wyrażeń i wykazują tak wiele różnych osobowości, które łatwo jest myśleć o nich jak mało ludzi w futrach,

ale są antropomorficzne z naszymi psami może nas w kłopoty. Myśląc, że nasze psy próbują wrócić na nas, starając się mimo nas, a znając dobro od zła może prowadzić do poważnych problemów.

Jeśli chodzi o dbanie o swojego psa trzeba nauczyć się myśleć jak pies nie można oczekiwać, że pies się myśleć jak człowiek.

im lepiej dotrzeć do myślenia o swoich psach wyrównać lepiej będziesz w stanie zrozumieć, dlaczego twój pies robi zachowań, które robią i jak radzenia sobie z nimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz