czwartek, 2 listopada 2017

Zwierzęta domowe, koty, kotki i wygrzewać się w cieple

Zwierzęta domowe, koty, kotki i wygrzewać się w cieple


Mam na myśli wszystkie zwierzęta, nie tylko z przekonania kota. To znaczy, że łatwo ich kochać i kochają cię bezwarunkowo. Jak to na zaprowadzeniu pokoju, miłości i radości w swoim życiu:)

Ja osobiście wierzę, każdy powinien mieć zwierzaka co najmniej raz w życiu. Jeśli nigdy nie mieliśmy jeden naprawdę chcieć spróbować. Osobiście jestem miłośnikiem kotów. Miałem kiedyś psa, choć jako dziecko, a ona kochała mnie za każdym razem myślałem, że mój mały świat będzie kruszyć. Zwierzęta są niesamowite! Możemy się wiele nauczyć o miłości od zwierząt. Myślę, że najlepszą rzeczą o nich jest jednak, że mogą one pomóc wrócić do bardziej kochający miejsce, gdy naprawdę potrzebne.

Miałem najładniejsze ptaki w całym szerokim świecie też. Moi pierwsi zostały nazwane cukier i przyprawy, zbyt urocza prawo? Byli nimfy i kołysała! Cukier był najsłodszym ptak kiedykolwiek posiadał ... mówiłem własnością? Tak ... uh huh, który ja żartowałem ... posiadali mnie;) I nie miałoby to jakikolwiek inny sposób. I nie każ mi mówić o moich pięknych papug. Te małe pulchne budgies;) piękne głosy i kolory. Tak, zwierzęta są bardzo ważne, aby wprowadzenie większej pokoju, miłości i radości w swoim życiu.

I nie mówię o kotki i kocięta jeszcze? Zrobiłem? Tak, kotki są bardzo ważne, przynajmniej Egipcjanie tak myślałem. Widząc, jak w jaki sposób je wszystkie i czczony. Zgadnij, czasami ludzie zapominają, jak ważne są zwierzęta domowe, koty, w szczególności;) Oprócz potężnych myśliwych Mousie i łowców szczurów, nie zapominajmy, szczury, nie chcemy mieć nawrót "The Plague" teraz mamy zrobić? Wiem, głupie prawo pytanie? Ale poważnie, co byśmy zrobili bez kotki. Dają kochasz ich mruczenie przynosi spokój i radość ... no ... zapomnij o tym! Śliczny kotek gry z kulą przędzy ... lub coś w tym zakresie. To tylko najładniejsze! Poza tym, wszystkie zwierzęta pomóc Ci przygotować się do rodzicielstwa.

Mam nadzieję, że wszyscy starają się wzajemnie miłowali i traktują wszystkich jak byśmy naszych najlepszych przyjaciół. Nasze zwierzaki zatwierdzi;) Pamiętaj, życie jest o równowadze, a zwierzęta odgrywają dużą rolę w uzyskaniu i utrzymaniu równowagi w naszym życiu. Spróbujmy uczynić ten świat lepszym miejscem dla naszych dzieci i ich dzieci. Do następnego razu, pokój na zewnątrz. A może wszystkie dni wypełnione pokoju, miłości i radości, ponieważ miłość jest naprawdę odpowiedź ... a zwierzęta też ... nie zapominajmy zwierzęta;) Także jeśli chcesz zobaczyć niektóre zdumiewająco wspaniały ładny i milutki kociąt, sprawdzeniu najładniejsze Kitten w całym szerokim świecie Konkursu. Oczywiście wszyscy wiemy, że wszystkie kocięta są najsłodsze kocięta w całym szerokim świecie, ale teraz można je zobaczyć, głosować na nich, a nawet wprowadzić własny Bystry kotka w całym szerokim świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz