czwartek, 19 stycznia 2017

Dlaczego Zhu Zhu chomiki tak popularne?

Dlaczego Zhu Zhu chomiki tak popularne?


Zhu Zhu Pets nie jest nowa pozycja do sceny zabawek w tym roku, ale były dawniej znany jako Go Go Pets. Do tej pory zwierzę, które podejmuje sprzedaży zabawki górnych poziomów, w tym roku jest Zhu Zhu Hamster. Myślę, że wolałbym właścicielem jednego z nich, niż prawdziwego chomika lada dzień. Jestem wielkim dzieckiem w sercu, a dorastał brakuje na wiele fajnych zabawek od świata zewnętrznego i plaża była moja działka zabawka dla większości. Wydaje się, że teraz jestem zafascynowany wielkich zabawek istnieją tam. Zhu Zhu Pets są bardzo interaktywne i zbyt słodkie.

Czy jesteś właścicielem chomika lub świnki morskiej jako dziecko? Mój przyjaciel był podnoszenie chomiki i dał mi jedną i tę klatkę i wszystko, co potrzebne, aby zacząć jako dumnego właściciela jednego. Pamiętam, że nie mógł pozwolić mój kot gdziekolwiek obok niego w obawie, że byłoby to zabawka następnie przekąski dla niej. Była myśliwym. Problem ten został rozwiązany z Zhu Zhu Pets i nie uciekają lub zgubić (jeśli oglądać, gdzie idą, ale potem wydawać odgłosy), albo zjedzony (znowu trzeba zwrócić uwagę na to).

Istnieje wiele pozytywów do posiadania Zhu Zhu Pets, a ja o nich na stronie piasty że opisywany je gdzie również pokazał niektóre z bardziej informacyjnych wideo, które można znaleźć na You Tube o nich. Jedną z rzeczy, które lubię to, że zabawki mogą poruszać się samodzielnie z zainstalowaną baterią. Działa na baterie AAA. Trzeba pamiętać, że akumulatory muszą być wymieniane częściej, więc polecam uzyskanie ładowarkę i korzystania z akumulatorków więc zwierzęta mogą być częściej stosowane.

Małe dzieci uwielbiają te chomiki, tak jak i dorosłych, ponieważ są one zabawne. Małe dzieci, które lubią umieścić rzeczy w ich ustach należy obserwować, gdy zwierzęta są w celu zapobieżenia niebezpieczeństwu nich z pokrywą baterii i akumulatorów. To jest problem dla mniejszych dzieci, a drugi problem jest na koła chomika będzie zaplątać we włosach, więc zabawka nie powinna odbyć się po włosach. Wszyscy kochamy dostać się na podłodze i oglądać te zabawki, więc po prostu mieć świadomość, zabawki i włosów, jeśli masz dłuższe włosy, które mogą zaplątać.

Chomiki Zhu Zhu są w różnych kolorach, a każdy kolor ma swój własny zestaw dźwięków. Wierzę, że każde zwierzę ma 40 dźwięków. Gdy jesteś właścicielem jednego chomika Zhu Zhu, prawdopodobnie będzie coraz to znajomym.

Istnieje świat akcesoriów dla zwierząt domowych Zhu Zhu tym domu z rur i samochodu, który posiada garaż. Chomik może biegać w garażu i wsiąść do samochodu, a następnie wybić drzwi i na przygodę w swoim domu. Myślę, że najsłodsze akcesoria jest piłka chomika. Zhu Zhu można podróżować po całym w piłkę ochronnej. To napędza się bardzo dobrze.

Niektóre negatywne komentarze recenzentów stwierdzić, że chomiki utknąć w rurach, ale to jest w przypadku wielu tego rodzaju zabawki. Co dzieci nie chcą pomóc swoim zabawki razem. Pamiętam upaść rzeczy tylko, żeby ustawić je w prawo iz powrotem na torach, gdy mieliśmy wyścigi samochodów i pociągów. Była to część zabawy, a nie kłopot.

Na filmy oglądałem dzieci wydawało się to w kroku i cieszył pomagając chomika dotrzeć do miejsca przeznaczenia. Wydawali się mieć świetną zabawę z ich chomików Zhu Zhu, i oglądanie filmów jest czynnikiem przekonującym przy podejmowaniu decyzji o zakupie jednego lub więcej.

Jeśli są Państwo zainteresowani dodatkowymi informacjami na temat chomików Zhu Zhu i akcesoriów odwiedzić moją stronę piasty, gdzie mam wiele zdjęć i filmów oraz gdzie są one w stanie nabyć. Nie chciałbym kupić używaną. Widziałem reklamy dla nich stosowane, ale jest po prostu "coś" o zakupie używanego zabawkę, która będzie posiadała dużo i działa na podłodze, która mówi "nie" dla mnie.

Białe te mają wyższą cenę tak jak i kilka innych kolorów, więc oglądanie cenę i kolorów porównań. Słyszałem, że są one łatwe do uzyskania i Słyszałem także, że są one trudne do znalezienia. Znalezienie chomiki Zhu Zhu po cenie, która jest niska, to coś, co nie może się zdarzyć, gdy popyt jest obszyty jak to jest teraz.

Mam nadzieję, że ten artykuł dał wam pewien wgląd dlaczego chomiki Zhu Zhu są wielkim darem, aby uzyskać dla dziecka bez względu na wiek. Zabawki są trwałe i słodkie. Można dodać akcesoria do nich, które można kupić za żywą chomika domowych, ale te są dokonywane na baterii pracuje jeden. Pomyśl o tym dużo zabawy, bez klatek do czyszczenia, ani martwić się o ukąszeniach chomika lub urazów. Jest to z pewnością świetny sposób, aby właścicielem chomika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz