czwartek, 5 stycznia 2017

Znaczenie Zwierząt dla nas

Znaczenie Zwierząt dla ludzi


Zwierzęta są bardzo ważne dla wszystkich, że ich właścicielem. Ci, którzy właścicielem zwierzęta żyją dłużej więcej zadowolonych życie. Zostały one znane obniżać ciśnienie krwi i daje nam powód, dla każdego dnia. Mam posiadał zarówno psy i koty i wszyscy opuścili swoje ślady łap na moim sercu. Każdy indywidualny zwierzę ma swoją osobowość, a ich związek z tobą jest zbudowana na miłości i zaufaniu.

Niektóre psy myśliwskie towarzyszy. Cieszą się pobieranie gry z ich właścicielami i cieszyć się ich wycieczki razem. Te psy sprawiają również wielkiej rodziny zwierząt. Miałem seter irlandzki, który udał się na polowanie na ptaki z moim mężem. Była wszystkie firmy w lesie, ale kiedy dom był najsłodszym psem. Pies ten również został zabrany do posłuszeństwa prób i zdobył wstążki w wystawach. Pomogła uczynić cenionych wspomnienia dla naszej rodziny.

Widziałem psów przewodników, gdyż pozwalają ich właściciel do udziału w zajęciach nie mogli bez ich obecności. Kiedyś człowiek kieruje się w naszym kościele w każdą niedzielę siedzieć w pierwszym rzędzie przez jego psa przewodnika. Ksiądz wyszedł z jego sposób, aby doprowadzić go do przyjmującego komunię. Pies był posłuszny i błogosławieństwem dla tego człowieka i to było piękne do oglądania psa jak on działa. Nie wolno było pogłaskać psa, gdy robi swoją pracę. Był to piękny owczarek niemiecki.

Istnieją inne psy, które są po prostu rodzin ze zwierzętami. Miałem dwa inne psy, które kiedyś chodzić codziennie. Tęsknię za nimi i ich czas ze mną, co oni teraz przeszedł przez most tęczy. Drugi pies był seter angielski i trzeci pies był Seter Gordon. Jest tak wiele zabawnych wspomnień, które są w moim umyśle.

Oczywiście mieliśmy koty z tych psów. Mitem jest, że psy i koty nie dogadać. Jeśli są one wychowywane razem tolerują się nawzajem, a czasem nawet nauczyć się kochać siebie. Jest to najlepiej dostosować je albo jako szczeniąt lub kociąt, a następnie będą mieli więź do siebie, a nawet mogą grać razem.

Po prostu nie mogę sobie wyobrazić dnia bez moich zwierząt w moim życiu. Jeśli jestem chora, mam jeden z moich kotów, które będą stale i Meow tempie obok mnie mówi mi, że jestem w potrzebie leków na astmę. Ten kot, Joshua mówię jak mój anioł kitty. Tinkerbelle mój najnowszy członek naszego domu jeszcze nie nauczyli się przewidywać takie wydarzenia ze mną. Wiem, że moje zwierzaki pomogą mi w ciągu każdego dnia pokazując mi swoją miłość i uwagę. Są warte więcej niż jakakolwiek mi pierścionek z brylantem.

Wiem, że moje życie nie byłoby spełnione bez obecności zwierzaka. Dają mi powód do życia, jak każdy dzień z nich jest skarbem oto na łamach książki mojego życia jest.

Mam nadzieję, że spodobał wam się moje przemyślenia na temat zwierząt w naszym życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz