poniedziałek, 27 lutego 2017

masaż dla Twojego kota

masaż dla Twojego kota


Czy kiedykolwiek otrzymała masaż kota? Czy wiesz, co kot jest masaż? Jest gdzie rozbrykany mały przyjaciel skacze na plecach i daje delikatny masaż. Ta mała technika jest rzeczywiście coś, co mój cenny Cuddles składa się na własną rękę, a on miał wiele korzyści dla nas obu.

To było dość komiczne, gdy zaczynałem. Leżałem w łóżku, gdy Cuddles skoczył mi na plecy i zaczął ugniatania się i mrucząc burzę. Była ugniatanie z taką intensywnością, że faktycznie czułem się jakbym był w spa coraz prawdziwy masaż.

Ona nie zrobi to często, ale na pewno się podobało, kiedy była w jej kochający nastrój i dać jej znać z niektórych dodatkowych Przytulanie i głaskanie. Ona już nie ma, a pozostałe koty nigdy nie zrobić masaż ugniatania na plecach, więc teraz to do mojego męża, aby wykonać masaż pleców.

Jest jeszcze inny rodzaj kota masażu. Jest to masaż, który dajesz kota. Trzeba to robić z ostrożnością, ponieważ nie chcesz, aby Twoje kot się do wspaniałego doświadczenia spajania.

Istnieją dwa główne cele masowanie kota. Pierwsze kot na relaks i aby zrobić rachunek sumienia swojego kota. Będzie również pozwalają na poznanie swojego kota bardzo dobrze i stworzyć specjalną więź.

Masowanie kota może być trochę trudne, w zależności od sposobu drażliwy lub sympatyczne Twój kot może być z dotyk. Niektóre koty uwielbiają być wcierać w dół całego, a niektórzy nie. Potrzeba czasu, aby znaleźć obszary, które Twój kot pozwolą Ci wykonać delikatny masaż. Bądź cierpliwy i zabrać go powolna, to ma to być przyjemne dla was obojga.

Podczas zwiedzania z masowania kota, zauważyć, jak czują się na dotyk. Poznaj każdą powierzchnię nich, przynajmniej te, które pozwolą Ci na dotyk i masaż. Po pewnym czasie można zauważyć, kot relaks więcej, a to pozwoli im łagodzenia stresu one odczuwane w ciągu dnia.

Każdy z moich kotów różni się w obszarach, które pozwolą mi masować. Tiggy jest bardzo wybredny jeśli chodzi o jej brzuchu i nie chce dać mi pocierać lub masować go, więc zostawić ją w spokoju i po prostu pracować przez resztę mięśni. Cooper uwielbia masaż i tak może on uzyskać go tak długo, jak to jest, kiedy chce. Leena również nie podoba jej brzuch należy wcierać i masować, ale na pewno nie kocham jej szyję należy wcierać.

Gdy masuje je również zwrócić uwagę na takie rzeczy jak guzki, czy cokolwiek, że nie czuje się normalnie. Albo nawet nowy podrażnienie, że nie mają z masażem wcześniej. I rzeczywiście znaleźć guzek na szyi Leena podczas jednego z jej masaże. Nie podobało mi się, jak to było, więc od razu umówiłem się na nią, aby zobaczyć weterynarza. Miała infekcję skóry na podbródku i to był jej utykać węzły że czułem się jako nierówne. Cieszę się, że znalazłem to, bo mogła zdobyć naprawdę chory z infekcją.

Nauka dać kotu masaż ma wiele zalet. Tworzysz kochającą więź ze swoim kotem. To uwalnia żadnego stresu i rozluźnia je, więc czują się lepiej. I można nawet odkryć warunek, który nie jest normalne i to spojrzał, zanim stanie się poważny.

Otrzymuj kota i odkryć zalety masażu z nich, być może nawet mieć szczęście i będą dla Ciebie zaskoczeniem, dając Ci masaż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz