czwartek, 2 lutego 2017

Moje zwierzęta

Moje zwierzęta


Byłem ze zwierzętami, ponieważ byłem małym dzieckiem. Zaczęło się od mojej miłości do bezpańskich chleba imbiru z odrobiną śmietany Schemat kolorów psa, którego nazwał Tikki. On odwiedzenia naszego domu codziennie do poszukiwania kawałek chleba, który możemy oszczędzić na niego. Muszę powiedzieć, że był tak punktualny jako żołnierz. W tym czasie mieszkał w domu zbyt małe, aby móc zrobić miejsce dla zwierzaka.

Jak zacząłem uczęszczać do szkoły, nasze spotkania stopniowo został ograniczony do weekendów. Każdego popołudnia minut chciałbym cofnąć się do domu, pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem było zapytać, czy Tikki był obecny na jego chleb powszedni. Miesięcy minęło w tym samym rutynę, gdy nagle Tikki przestały pojawiać. Drugi dzień jego nieobecności, mama i ja poszedłem go szukać w naszym sąsiedztwie, w nadziei, aby go odnaleźć zajęty grając gdzieś, modląc się w naszych sercach, żeby być w porządku. Zapytaliśmy kilku naszych sąsiadów o moim słynnego przyjaciela, kiedy z przerażeniem dowiedzieliśmy się, że on został złapany przez mieszkańców Gmin którzy ewakuują naszą okolicę off bezpańskich zwierząt. Zbliżamy się do gminy, ale ponieważ były trzymane z innymi bezpańskich psów, którzy byli podejrzani o bycie cierpiącym wścieklizny, potencjalne zagrożenie dla środowiska, nie mogliśmy dostać mojego drogiego przyjaciela z powrotem do domu razem z nami.

To był smutny moment w moim życiu, moje małe serce nie był gotowy do przyjęcia logiczny aspekt leczenia moja Tikki było uzyskiwanie, po prostu pod pretekstem bycia bezpański pies. Widząc mnie smutna i zapłakana cały czas, mój ojciec przyniósł do domu, moje pierwsze zwierzę, królik.

Wkrótce dostał zajęty moim miękkim i puszystym śniegu biały królik. W miarę upływu czasu poleciał, wychowałem i tak samo liczbę i różnorodność zwierząt miałem jako zwierzęta domowe na przestrzeni lat. Od królików psów dla ptaków, miałem je wszystkie. Od śnieżnobiałym do cieniowanych brązowych królików, psów owczarków niemieckich do Ameryki Spitz, do wielobarwne papugi miłosne.

Będąc ze zwierzętami, daje ciepłe, opiekuńczy i bardzo kochającą Playmate w każdej chwili. Rozumieją nas, nasze nastroje, nasze potrzeby znacznie więcej niż ludzi wokół nas nie może. Czas zabawy miałem zagnieżdżenie i kopanie dziury w ogrodzie, skakali w stawach, zabrudzeniem w deszczach, wszystkie posiadają wspomnienia, które będą trwać przez całe życie dla mnie. Chwile, gdy kiedyś przyjmujący troska o mój szczeniak zwierzęta, króliki zawinąć dziecko w ciepłych ubrań, dbając o podawanie swoich faworytów, zachęcając nowych zabawek co jakiś czas, a potem nauczył mnie wielu rzeczy o życiu. I wzrosła do zrozumienia emocji poza wyrażenia w słowach, nauczyłem się doceniać naturę w jej żywe kolory i melodii, wszystkie przyczyny moich zwierząt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz