niedziela, 6 sierpnia 2017

przeziębienia u kotów

przeziębienia u kotów


Koty wystąpić objawy tak samo jak my, gdy mamy katar. Dostają zasmarkanych katar, wyciek z oczu, kichanie, temperatury etc. i jak ludzie również są podatne

do zakażenia zatok i klatki piersiowej, które są często wynikiem za pomocą ludzi na zimno.

Zakażenia te są nazywane wtórnych infekcji. Istotne jest, że kiedy kociak robi się zimno, że otrzymują oni odpowiednie leczenie.

Twój kot nie może wiać to nos, więc trzeba zachować śluzu i rozładować czyste, wycierając nos w razie potrzeby za pomocą wilgotnej, ciepły szmata lub tkanki. Bądź łagodny!

Podobnie jak u ludzi, kot zimno potrwa od 7 do 10 dni.

Wiele koty również odmówić jedzenia, gdy posiadające zimno. Jednym z powodów jest to, że koty lubią zapach pożywienie pierwszy i katar, to raczej trudno odebrać zapach.

Należy być bardzo ostrożnym odwodnienia! Jeśli kotek nie jeść i staje się odwodniona, kupić jakieś konserwy kotów. To jest 75 do 80% wilgotności i ma obfity zapach do niego.

Tak, koty kaszel. Oni charczenie, kichania i pociągając nosem też; a większość z nich brzmi jak ma to miejsce w ludzi. Jesteś najlepszą alternatywą, gdy twój kot wykazuje objawów jest skontaktowanie się z lokalnym lekarza weterynarii lub weterynaryjnego szpitala, zwłaszcza jeśli Twój kot jest wyświetlanie bardziej dotkliwe z tych objawów, lub ma inne objawy nie wymienione w tym artykule. Większość z tych miejsc są gotowi rozmawiać z tobą przez telefon i może złagodzić swoje obawy, ale zasugeruje wizytę biura, aby upewnić się, że Twój kot nie cierpi na coś bardziej poważnego niż przeziębienie.

I wiedzieć, że powyższe informacje oraz wezwanie do mojego lekarza weterynarii, niedawno uratował życie mojego kota. , Mój lekarz weterynarii poinformował mnie, że nie należy czekać, aż mój mianowania zbliża się z nim w ciągu dwóch dni, ale należy natychmiast szukać pomocy medycznej. Cieszę się, że tak. Mój kot poszedł do ciężkiej niewydolności oddechowej. Wraz z lekiem przewidzianym w szpitalu weterynaryjnym, bym patrzył bezradnie, jak mój kot umarł w męczarniach. To na szczęście nie stało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz