niedziela, 14 maja 2017

hałaśliwy kołowrotek chomika

hałaśliwy kołowrotek chomika


Sposoby uspokoić piskliwy kołowrotek chomika.

Około miesiąc temu, zdałam sobie sprawę, że jeden z moich milczy spinner koła był chomika nie jest tak cichy jak przedtem. Piszczący dźwięk pochodził z kierownicą jak mój chomik roborowskiego biegł na kole. Byłem zaskoczony, ponieważ spędziłem kilka dodatkowych dolarów kupując cichą tarczy, ale skończyło się robi więcej hałasu niż te normalne. I Googled możliwe przyczyny i rozwiązania, dlaczego moja cicha spinner robił te głośno skrzypiące dźwięki i zdał sobie sprawę z błędów, jakie dokonane i jak można je rozwiązać.

Sposoby uspokoić chomika piskliwy koła

  1. Korzystając z nietoksycznego środka smarnego, aby utrzymać cichą tarczy bez hałasu! Rozebrać swoją cichą pokrętła i odłączyć od osi koła. Użyj bawełnianą podkładkę, dapped z jakimś smarem, aby wytrzeć oś dokładnie. Fix tylna oś do koła i kółka będzie tak dobry jak nowy!Niektóre smary można użyć:

    • Olej roślinny

    • Wazelina

    • Masło - zużywa się po chwili i trzeba by stosować go częściej


    Jeżeli ta metoda zawiedzie a koła chomika wciąż piski, to można spróbować następujących metod, aby rozwiązać problem.

  2. Zamiast korzystać z wacikiem do dap oś koła swojego chomika, moczyć osi w oleju roślinnym przez godzinę. Upewnij się, że część z tworzywa sztucznego nie dostać się do oleju. Następnie wyjąć oś i wytrzeć ręcznikiem kuchennym przed zamocowaniem go do innych części koła. Zapobiegnie to olej roślinny z ponad płynącej pod kierownicą i dotarcie na chomika.

  3. Inną metodę można wykorzystać to, aby przenieść klatkę chomika w szafie w nocy podczas snu. To nie będzie koło cicho, ale przynajmniej dźwięk będzie bardziej przytłumione w porównaniu do pozostawienia go na zewnątrz szafy. Pamiętaj, aby zostawić lekko uchylone, tak aby Twój chomik będzie miał jakąś wentylację.

  4. Wreszcie, i to powinien być ostatecznością, przenieść klatkę chomika z pokoju.


Oto niektóre z informacji zebranych podczas poszukiwania sposobów na cichej chomika piskliwy koło. Naprawę i jak można temu zapobiec.

  1. rdzewienie osi
    Czytałem na forach i niektórych odpowiedziach "Online" doradzających właścicieli chomików używać octu do płukania zabawki swojego chomika do usunięcia zapachu. Jest to doskonały sposób, aby usunąć zapach octu, ale będzie utlenienia metalu i spowodować, że rdzewieje. Raz to rdzewieje, będzie to proces nieodwracalny. Więc moja rada jest, aby zdjąć z osi koła przed płukaniem ją octem i wodą. Następnie upewnij się, że jest sucha przed dołączeniem Axel powrotem do koła.

  2. Koła są używane przez długi czas
    Ponieważ chomiki dużo biegać, oś może się zużyte w dłuższej perspektywie. To zużycie jest spowodowane tarciem i można zapobiec często smarowych kółka z zalecanych smarów wymienionych powyżej.


Wnioski

W mój artykuł, wspominałem 4 sposoby, aby uciszyć piskliwy koło chomika:

  1. smarować używając wacik

  2. smarować przez moczenie

  3. Zamieść klatki chomika w szafie w nocy

  4. Przenoszenie chomika klatkę z pokoju


Mam również wymienił 2 przyczyn kończąc piskliwy koła chomika i jak im zapobiegać:

  1. Rdzewienie osi

  2. Koła używany przez dłuższy czas


Mam nadzieję, że nauczyłem się czegoś nowego z mojego artykułu i chcę podkreślić, że stosowanie smar musi być nietoksyczne. To dlatego, że smar może dostać się na kole chomika i konsekwencje będą fatalne jeśli spożywa go. Inną rzeczą jest to, lepiej jest zapobiegać niż leczyć. Więc zanim koła staje się piskliwy i hałaśliwe, przetrzyj oś z wacikiem nasączonym olejem. Pozwoli to mieć trwalszy ciche koła. Życzę i swoje szczęście chomika!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz