poniedziałek, 22 maja 2017

Utrzymanie zwierzęta

Utrzymanie zwierzęta


Spośród wszystkich zwierząt na ziemi, tylko istoty ludzkie zachowanie innych zwierząt jako zwierzęta domowe. Żaden z pozostałych zwierząt trzymać zwierzęta. Brzmi to nieco dziwnie, ale to jest fakt.

Istoty ludzkie przechowywać wiele różnych rodzajów zwierząt, najczęstsze z nich to psy i koty. Inne zwierzaki to ptaki, świnki morskie, myszy, białe i króliki. Następnie istnieją pewne bardzo dziwne zwierzęta, które ludzie trzymają takie jak węże i pająki.

Wielu właścicieli domów trzymają psy do pilnowania swoich domów, jak i dla firmy. Podejrzewam, że ta pierwsza jest ważniejszym kryterium trzymania psów. Psy, będąc z natury ciekawskie stworzenia, kora, gdy widzą coś nowego lub dziwne. Są naturalne urządzenia wczesnego ostrzegania. Jednak większość psów są przyjazne razu wiedzą, że ktoś nie jest zagrożeniem. Więc to jest wspólne, aby zobaczyć dzieci i dorosłych gry z psami. Ich radość jest oczywiste.

Jednak psy potrzebują opieki. Regularne posiłki, do kąpieli i pielęgnacji są niezbędne aby pozostały zdrowe. W przeciwnym razie stają się parszywy i opryskliwi. Widzimy to w bezpańskich psów, które spotykamy czasem.

Koty są naturalnymi drapieżnikami. Tak robią utrzymać dom w którym żyją wolne od szczurów. Jednak koty nie są przyjazne jak psy. Zwykle utrzymać się wyjątkiem, kiedy chcą trochę uwagi.

Mój sąsiad trzyma gołębie. Te ptaki mogą swobodnie latać jak należy. Wracają tylko ich szufladkami zjeść i spędzić noc. Wydaje się łatwe gołębie przechowywania, ale mój sąsiad mówi, że tak nie jest. Gołębie jedzą dużo. Więc on ma wydać znaczną sumę pieniędzy kupując nasiona grochu i dla nich do jedzenia. Jest jeszcze jeden duży problem z utrzymaniem gołębi i to zostawiają swoje odchody wszędzie. Jest to zdecydowanie szkodliwe dla zdrowia. Wspomniałem o tym moim sąsiadem ale nie obchodzi.

Kolejny sąsiad kopalni utrzymuje ptaki śpiewające. Ma parę Sroka-Robins i około pół tuzina cętkowanych gołębi. Ptaki te mogą naprawdę śpiewać. Każdego ranka, ich słodki śpiew mnie obudzić. Jest to naprawdę przyjemność. Jestem pewien, że mój sąsiad trzyma te ptaki dla samej przyjemności ich piosenek też. Ale podobnie jak gołębie, jedzą dużo i tak ten sąsiad ma wydać dużą sumę pieniędzy, utrzymując je. Ptaki te nie są ani tanie. Mogą one kosztować setki dolarów każdy. Niemniej jednak, mój sąsiad jest bardzo dumny ze swoich ptaków. To daje mu przyjemność i że, jak sądzę, jest głównym celem utrzymania zwierząt.

Widziałem ludzi dotrzymał świnki morskie, chomiki, króliki i ryby jako zwierzęta domowe, ale nie są one tak powszechne. Każde zwierzę ma swoje specyficzne potrzeby, a nie każdy wie, jak opiekować się nimi prawidłowo. Nie spotkałem nikogo, utrzymując węże i tarantule i inne dziwne zwierzęta, ale słyszałem o nich i widać je na ekranie telewizora. Zastanawiam się, jaką przyjemność czerpią z tych dziwnych i niebezpiecznych zwierząt. Zastanawiam się też, w jaki sposób opiekować się nimi.

Zresztą przypuszczam, że każdy człowiek ma swoje wygrał powody utrzymania zwierząt, i tak długo, jak opiekować się zwierzętami prawidłowo, to wszystko jest w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz