środa, 3 maja 2017

Pies dla Seniorów

Pies dla Seniorów


Wielu ludzi, którzy mają psy i inne zwierzęta są zaniepokojeni, którzy będą dbać o swoje zwierzęta, gdy udają się na wakacje. Niektórzy ludzie mogą sobie pozwolić, aby zostawić swoje zwierzęta w dobrych hodowli. Istnieją nawet wielkie motele Doggie z wszystkich luksusów spa, gdzie zwierzęta mogą pozostać. Ale są tacy, jak moja mama, którzy nie chcą umieścić swoje psy w hodowli w obawie, że nie będzie dbał o jak ona. Ale istnieje Seniorów, którzy szukają pracy mogą zrobić, aby dotować swoje dochody Social Security. Wielu seniorów są skłonni pies siedzieć, albo siedzieć zwierzę dla Ciebie. AARP poinformował, że nie tylko jest to dobra praca dla osób starszych, ale także pomaga im zachować zdrowie. Psy i zwierzęta mają sposób utrzymując nas przed zestresowany, a tym samym utrzymać nas zdrowe.

Psy są wspaniałymi towarzyszami, a gdy wyszkolony dobrze, może zrobić wiele rzeczy, które pomogą nam w domu. Są psy, które mogą pomóc diabetykom, poprzez ich alarmowania, gdy ich poziom cukru we krwi spada. Psy są nawet nauczył zadzwonić pod numer 911, jeśli masz zawał serca lub zajęcia lub są obojętne. Psy są szkoleni, aby odebrać rzeczy, które spadły i są poza twoim zasięgiem. Na drugi dzień widziałem gdzie pies nawet pomógł jego właściciela na bankomatu. Psy są wielkie psów przewodników dla niewidomych. Jeśli jesteś dobry z psami, można nawet zapisać się do szkolenia szczeniąt stać Guide Dogs.

Cierpliwość jest wielką zaletą w szkoleniu psów. Krzyczeć na psa nie pomaga. Psy odpowiedzi na miłości i spokojnych poleceń. Robią lepiej, gdy są nagradzani za ich posłuszeństwo. Początkowo można nagradzać go traktują, ale w końcu, po prostu chwaląc go za to dobra praca pomaga. Psy mają tak dużo miłości do dania. Wraz z wiekiem i są sami, a pies robi wielkie towarzysza. On nie mówi do tyłu lub z tobą kłócić. On jest uczciwy, kochający i wierny. Co więcej można prosić z nich. Jeśli jako Seniora nie chcesz odpowiedzialność posiadanie psa w domu, opiekę nad nimi w niepełnym wymiarze czasu dla innych, daje radość i spokój, czego potrzebujesz. I będzie to również wydostać się z domu, czy masz na to ochotę, czy nie, co sprawia, że ​​czujesz się mniej samotny. Psy szukają miłości i będą deszczem miłości, więc jest to sytuacja korzystna dla obu psów i seniorzy.

Wiem to na pewno, bo mam fibromyalgia i jestem ponad 50. Bałem się przyjąć psa, bo nie czuję, że może dbać o nich. Ale moja córka przynosi jej psa do domu, kiedy odwiedza czasami mogę trzymać ją na chwilę, gdy udają się na wakacje. Jest taki słodki pies i trzyma mi towarzystwa gdziekolwiek pójdę. Czuję się lepiej, gdy ona jest ze mną. A kiedy ona nie jest moja córka mówi mi o wszystkich swoich wybryków i to przynosi mi radość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz